Populiariausios netikėjimo Dievu priežastys
2008 08 11
Žmonės netiki Dievu, nes
- per daug pasitiki mokslu.
- turi klaidingą Jo suvokimą. Pvz.: Gagarinas skrido aplink žemę ir jokio Dievo nepamatė. Vadinasi Jo nėra.
- nesupranta, kad dvasininkai yra tokie pat klystantys kaip ir kiti žmonės. Pvz.: Jis netiki Dievu, nes vienas kunigas nusikeikė, ką nors išprievartavo arba nužudė.
- jiems nepatinka tam tikros apeigos, smilkalų arba bobučių kvapas.
- Jis neišpildo visų jų norų.
- mano, kad Dievas blogai atlieka savo darbą. Tarsi Dievas turėtų rūpintis tuo, kad žmonėms būtų gera gyventi ir jiems nieko netrūktų.
Kategorijos: Tikėjimas Komentarai (40)
Patiko ką perskaitei? Gali palikti komentarą arba užsiprenumeruoti RSS!
August 11, 2008 at 17:44
O kaip toks variantas? Seniau zmones tikejo i daug dievu ir vadina juos daugybe vardu. Dabar tiki i ne ka maziau tik vadina vienu vardu.
August 11, 2008 at 18:24
Šitas variantas įeina į antrą punktą.
August 11, 2008 at 18:31
Tai pirmyn – prasiplesk. Kur slypi klaida :) Man tai cia labiau i trecia panasu…
August 11, 2008 at 19:55
Tai sakyk Aurimai, kodėl reikėtų tikėt Dievu?
August 11, 2008 at 20:09
Dievu tikėti ne ,,reikia” o ,,galima”.
Panašiai, kaip su draugais. Gali gyventi ir be draugų, nieko neatsitiks. Tik kai atsitiks, kas tau padės? :)
P.S. Netikintiems dievu gana pigiai padeda psichologai.
August 11, 2008 at 20:26
būtų buvęs geras guest post manajam tinklarašty.
August 11, 2008 at 21:19
Amerikos indėnų posakis –
„Visi Dievą vadina skirtingais vardais, bet viso pasaulio Dievas yra meilė“. Aš asmeniškai tikiu, kad yra kažkas aukščiau mūsų, kas kažką lemia mūsų gyvenime, pasaulyje…bet tai kol kas tikrai nėra kažkuri tam tikra religija…
August 11, 2008 at 22:32
Mokslu (pasi)tikėti nereiktų, mokslas yra įrankis, juo reiktų naudotis.
August 12, 2008 at 8:32
Žinai, pasakysiu dar vieną. Netikiu, nes tai tik teorija. Tikiu, kad yra kažkas aukščiau, bet niekada netikėsiu tuo, kuo mane verčia tikėti visi aplinkiniai. Aš tikiu viltimi ir gėriu, bet ne pragaru ir rojumi.
August 12, 2008 at 12:32
Tiesiog kas nenori, randa priežastį, o kas nori – būdą.
August 12, 2008 at 13:05
Žinot, aš labai pavargau nuo amžino skirstymo į „mes“ – „jie“, tiki – netiki. Netiki – blogai daro, gal todėl kad kvaili, gal todėl kad blogi. Kodėl visada dalis žmonių net neabejoja kad jie yra teisūs ir turi išgelbėti likusius?
Nėra viskas taip paprasta. Ir problema sprendžiama iš kitos pusės. Reikia mąstyti ne kodėl netikima o kodėl tikima. Jums tikėjimas yra akivaizdus. Netikinčiam žmogui – tikrai ne. Ir jei manęs klausia kodėl aš netikiu man tas klausimas atrodo toks pats kaip kodėl aš ne biologas. Neturiu nieko prieš biologiją. Bet juo NESU. Neturiu nieko prieš Krikščionybę, bet mano pasaulėjauta yra kitokia. Ir aš labai džiaugčiausi jei jūs mano apsisprendimą gerbtumėte taip pat kaip aš jūsų. Ačiū.
August 12, 2008 at 15:56
Nes man jo nereikia. ;] Tik nesupratau pranešimo tikslo.
August 13, 2008 at 8:52
Gerai, pakelkit rankas, jauni žmonės, kurių nebiesina, kai kas nors nuolat “iš aukštesnių” (pagal kažkelintame amžiuje nustatytą hierarchiją) tau nuolat turi teisę vadovauti, nurodinėti kaip daryti yra “moralu”? Na, čia iš žmonių pusės. Dar prie to paties tai mane dar labiau nervina tada, kai neturi teisės rinktis – visi, kurie “tiki” (kas realiai tai yra ir kaip daugelis tai išreiškia – kitas klausimas) įkyriai bando įkišti savo netikras tiesas ir nesugeba priimti kitokios nuomonės – automatiškai esi žemesnės kastos.
August 15, 2008 at 20:41
Nes tik suvaržymai ir moraliniai varžtai skiria (tik ar tikrai?) mus nuo plėšrūnų. Tik susitartos taisyklės sukuria visuomenę.
August 20, 2008 at 23:00
Nesutinku su pirmu punktu – mokslas keičiasi, jis jau pasuko kryptimi kai rimtai svarstoma kūrėjo galimybė. Ką tik parašiau apie tai įrašą – žinau kad begėdiška savireklama, bet rekomenduoju paskaityti – tinka šiai temai. :)
August 21, 2008 at 9:02
„jis jau pasuko kryptimi kai rimtai svarstoma kūrėjo galimybė“. Oho. Jau net pradėjo. Pažanga kolūkiui.
August 23, 2008 at 20:08
Dievas į gyvenimą ateina pats. Jo negalima nei laukti, nei nelaukti. Kai pajunti, kad jis su tavimi, tuomet atpuola visi klausimai, moralės, patarimai ir visą kitą.
Tuokart tampa viskas aišku ir suprantama. Neveltui žemaičiai sako: per gvaltą mielas nebūsi.
Nėra tikėjimui, kaip ir meilei formulės, taisyklių, dėsnių ar įrodymų ir negali būti.
Neveltui sakoma, kad Dievas yra meilė. Niekas to nepaneigs!
August 25, 2008 at 23:12
Čia kiekvieno asmeninis reikalas tikėti-netikėti,neatsižvelgiant į kitų nuomonę ir spaudimą.
August 31, 2008 at 10:12
Paskaitykite L. Fojerbacho KRIKŠČIONYBĖS ESMĖ ir suprasite kodėl NEtiki.
Arba. Galima pažiūrėti Zeitgeist: http://www.zeitgeistmovie.com/
September 3, 2008 at 20:46
Pritariu Jurgiui.”Kai pajunti, kad jis su tavimi, tuomet atpuola visi klausimai, moralės, patarimai ir visą kitą.” Tai tikra tiesa, man taip buvo.
October 2, 2008 at 22:40
Nesuprantu, koks tikslas rašyti priežastis dėl ko netiki. Čia žmogaus laisvas pasirinkimas, nori tiki, nori ne. Aš asmeniškai netikiu, ir nesuku sau dėl to galvos, mano laisvas pasirinkimas, gerbiu tuos kurie tiki, ir niekad nesakau, kad tai nesamonė ar kaip Froidas sakė, kad viena iš šizofrenijos formų. Tad gal gerbkit ir mūsų nuomonę dėl netikėjimo ir nepirškit(vos ne per prievarta) savo ideologiju. Nesakau, kad visi jas perša, kad poto nekiltų ginčų.
October 4, 2008 at 14:45
Krikščionybės dorovinės taisyklės puikios. Bet ar būtina būti krikščioniu, kad jų laikytumeisi? Religija – kaip tarpininkas tarp žmogaus ir gėrio. Man jis nebūtinas. Bet masėje jis bent šiek tiek palaiko gėrio kartelę. Todėl tai kaip ir teigiama religijos pusė.
Kodėl žmonės tiki? Prieš kelias dienas sėdėdama bažnyčioje supratau, kad religija suteikia gyvenimui prasmę, kurios paieškos netikintiems trunka amžinybę. Kiekvieno laisvė rinktis.
October 9, 2008 at 11:02
Man nepatinka bobučių ir diedukų kvapas, seniokiškas kosulys, apeigos ir ritualai. Bet tai nereiškia kad netikiu. Tik dėl šių priežasčių nevaikštau bažnyčion. Nejaučiu ten to ką norėčiau jausti. Gal tikiu per mažai?
November 5, 2008 at 21:47
Žmonės netiki dievu, nes jis žudo dar negimusius vaikus, sunaikina juos jaunos,vilčių kupinos motinos isčiose
November 10, 2008 at 17:36
bet čia gan paviršutiniškos netikėjimo priežastys. jei žmogus netiki dievu todėl, kad kunigų tarpe yra pedofilų (apie kuriuos pasipiktinęs rašiau), tai to žmogaus labai siauras požiūris. apie savo netikėjimą dievu galėčiau parašyti visą tomą, sukonspektuojant ir visą gyvenimo istoriją nuo vaikystės-paauglystės-iki dabar.
November 10, 2008 at 22:45
O kokios gilesnės?
November 13, 2008 at 13:16
ooo, čia jau ilga diskusija būtų :)
November 17, 2008 at 4:21
Dievu netikima, nes tam nėra absoliučiai jokio pagrindo. Pavyzdžiui, mano manymu, Jėzus Kristus buvo ne Dievas, o psichinis ligonis. Kodėl aš taip manau? Todėl kad tokia nuostata reikalauja mažiau prielaidų. Arba: kodėl jūs netikite ir negarbinate elfų, nykštukų, trolių? Arba Dzeuso ir Perkuno? Todėl, kad neturite jokio pagrindo manyti, jog minėtų personažų egzistavimas yra realus. Taigi: Dievas – tai tas pats nykštukas ar elfas.
November 17, 2008 at 17:26
Populiariausia netikėjimo Dievu priežastis yra sveikas protas ;) Kaip sakė Čarlis Čaplinas: “By simple common sense I don’t believe in God”.
November 17, 2008 at 18:35
cha cha cha, juokingas straipsnis ir dar juokingesni komentarai :D pateksit tuoj į nesąmonių muziejų.
Dievais tikėti jums niekas nedraudžia, tik negalima kito žmogaus verst patikėt tavo nesąmonėmis be įrodymo. Taigi, jeigu teigiate, kad dievas yra, prašau pateikti įrodymus. Asmeninė patirtis nesiskaito. Ją lengva sufalsifikuoti, smegenys yra apgaulingos ir kas vienam atrodo kaip dievo “potyris” kitam gali būti sunkios šizofrenijos diaggnozė. Taigi.
Sėkmės tikinti fėjomis ir seniu šalčiu. O aš verčiau tikėsiu moksliniu metodu, kurio pagalba daug lengviau pažinti Visatą.
Taip, tarp kunigų yra pedofilų, bet pedofilų yra ir tarp ne kunigų. Bėda ta, kad bažnyčia neretai slepia “nusidėjusius” kunigus. Bet čia jau kita kalba.
Netikiu dievais vien dėl to, kad visa šita dievo sąvoka yra tokia kvaila ir lenvai nuginčyjama, kad neverta apie ją kalbėti. Deja, tenka kartais pašvaistyti laiką savo idant pabandyt atvest į protą bent vieną žmogų, kad jis pradėtų DOMĖTIS, o ne vien aklai tikėti.
November 17, 2008 at 18:42
O jei žiūrėti į religiją kaip į tam tikros žmonių grupės seną seną biznį? Pardavinėjama tam tikra paslauga tikinant, kad turimas leidimas iš aukščiau – tai tam, kad išsisukt nuo žemesnio levelio mokesčių. Turime 2000 metų senumo kasmet atnaujinaqmą ir tobulinamą biznio strategiją.
O dėl Dievo, tai kas jį sukūrė? Ir kas sukūrė tą, kus sukūrė jį?
O jei jo niekas nesukūrė, o jis pats atsirado, tai pasaulis irgi lygiai taip pat gali atsirasti be jokių dievų.
Vienu žodžiu, matau čia tik genealią biznio strategiją. Ne daugiau.
November 17, 2008 at 18:47
“Ringaile rašo:
… Prieš kelias dienas sėdėdama bažnyčioje supratau, kad religija suteikia gyvenimui prasmę, kurios paieškos netikintiems trunka amžinybę. Kiekvieno laisvė rinktis.”
Suteikia prasmę? Gyvenimo prasmė yra pačiame gyvenime, o ne viltyje, kad po mirties bus geresnis pasaulis, kuriame ir bus atsigriebta už nevykusį dabar gyvenamą gyvenimą. Rojaus ilgesys gali atimti ta vienntelį gyvenima, kurį turime.
November 17, 2008 at 19:31
Kita netikėjimo Dievu priežastis yra dar paprastesnė: tiesiog tėvai, močiutės, mokykla ar šiaip aplinka neprivertė ir neišmokė garbinti KITŲ vaizduotės padarinių (pvz., Kristaus, Perkūno, Budos, Ra, Sai Babos, Toro, Kecalkoatlio ir kt.). :)
November 17, 2008 at 19:33
Klausimėlis krikščionims: o kodėl jūs netikite Perkūnu? :D Arba Kecalkoatliu?
November 17, 2008 at 23:10
Sai Baba, kaip čia tau pasakius, yra gyvas realus asmuo. Ne vaizduotės padarinys :) Ir jis rodo tikrus stebuklus, nors jie ir ne tokie įspūdingi kaip Koperfieldo, rankų miklumo bičas matyt tiek neįvaldęs.
November 17, 2008 at 23:53
Nu, kad ne. Sai Baba KAIP BURTININKAS yra kitų vaizduotės padarinys arba projektas.
December 2, 2008 at 0:53
antras punktas.. nepamate = nera. Man tai atrodo kurkas itikinamiau nei, nepamate = yra.
Dievo nera, atsibuskit. O jeigu ir butu tokia butybe, jis/ji/tai tikrai nusiviltu mumis vien del to kad tikime zodis i zodi tukstanciu metu senumo knyga ir atmetame viska kas jai priestarauja.
Pasiziurekit i visa tai is sono, is neutralaus tasko. nekiskite jokiu nereikalingu jausmu ir pamatysite kaip visa tai kvailai atrodo.
December 2, 2008 at 22:33
Dievas – tai ne sniego žmogus.
December 4, 2008 at 15:35
Kai man užduoda klausimą ar tikiu aš ar ne, prašau duoti Dievo sąvoką. Paaiškinti ką klausdamas turi omenyje. Daugiausia toliau ir neinama. O be tokios definicijos klausimas nekorektiškas, į jį negalima atsakyti. Argi galima atsakyti į tokį klausimą: “Ar tiki į (negaliu pasakyti į ką)”? Pas kiekvieną Dievo supratimas kitoks. Apie ką eina kalba?
January 29, 2009 at 13:59
“…prašau duoti Dievo sąvoką”
____________________________
Mūsų Dievas – žmogus Jėzus Kristus. Taip Visatos Kūrėjas įėjo į materialų pasaulį, į mūsų problemų vidurį. Gyveno tarp žmonių. Parodė meilę, savo valia atiduodamas savo gyvenimą. Prisikėlė ir gyvena tarp mūsų, jau kitame kūne. Tai labai trumpai ir labai elementariai…
…O klausimas “kodėl kiti netiki?” man nekyla. Svarbiau kur aš Tykėjime? “…Tu eik su Manim…” pasakė Kristus (Jono ev. 21skyrius).