Yra daug protu nesuvokiamų dalykų. Ir mes patys esame prisikūrę daug iliuzijų ir manome, kad jos mus padarys laimingais. Daug iliuzijų jau mums specialiai buvo sukurta. Nupiešti keliai į netikrąją laimę. Besišypsantys veidai patars kaip mums elgtis, ką pirkti, kaip rengtis, kad būtume laimingi. Viskas ko tau reikia tai nusipirkti dantų pastos. Bet ne bet kokios, o tą kurią tau pataria. Tada pasaulis bus gražesnis, tada viskas seksis, tada būsi mylima(s). Nes ši dantų pasta stebuklinga. Ji šimtą kartų patobulinta ir gali sakyti, kad nauja, bet pasikeitė tik paveiksliukas ant tūbelės. Tai tau jau atrodo girdėta. Lyg ir pameni kaip reklamavo visas kitas dantų pastas. Tu pirkai. Ir jos niekuo nesiskyrė viena nuo kitos. Bet reklama prašo tavęs dar kartą apsigauti. Ir tu tai padarai.
Mums rėks, kad mums trūksta magnio, kalcio ar dar ko nors ir lieps pirkti tabletes. Bet niekas nepatars valgyti produktų, kuriuose šių elementų yra daugiau. Kam? Juk tabletė geriau, patogiau. Nurijai – ir atslūgsta baimė.
Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it.
Stephen Leacock (1869 – 1944)